« هابیت ها و ارباب حلقه ها: نگاهی صهیونیستی به خاورمیانه در آخرالزمان » بخش هفتم (پایانی)

0

بسم الله الرحمن الرحیم

« هابیت ها و ارباب حلقه ها: نگاهی صهیونیستی به خاورمیانه در آخرالزمان » بخش هفتم (پایانی)

در قسمت های قبل، به شواهد ارتباط مجموعه فیلم های « ارباب حلقه ها » و « هابیت »، با ایلومیناتی و صهیونیسم پرداختیم. در این بخش، به بررسی شواهد برخی دیگر از شواهد و جمع بندی بحث، می پردازیم.

یکی دیگر از اشارات ماسونی-صهیونیستی در مجموعه فیلم های « هابیت »، لقب پادشاه « دورف ها » یا « ثورین اوکن شیلد » می باشد. عبارت « Oaken Shield » یا ترجمه فارسی آن یعنی « سپر بلوط »، ظاهراً از بخشی از فیلم اقتباس شده است که « ثورین » در یک مبارزه با نیروهای اهریمنی یعنی « ارک ها » و رهبر آن ها « آزاگ »، به دلیل از دست دادن سپر خود، ناچار به استفاده از یک « کنده » تنه درخت « بلوط » خشک شده می شود و از آن به عنوان « سپر » استفاده می کند و با توجه به شکست دادن « آزاگ » در همان نبرد، وی شهرت زیادی پیدا نموده و عبارت « اوکن شیلد : سپر بلوط » به عنوان « لقب وی » به کار می رود.

استفاده از المان « بلوط » در لقب « ثورین » پادشاه جوان « دورف ها » نیز، ریشه ای صهیونیستی دارد. درخت بلوط، ارزش بسیار زیادی درنمادهای صهیونیستی داشته و در منابع « یهودی » و « صهیونیستی » اشاره شده است.

قبلاً در مجموعه فیلم های مستند « I Pet Goat 2.99 : رمزگشایی از برنامه دجال 2020 » در تحلیل فیلم سینمایی صهیونیستی « بر باد رفته : Gone with the Wind » اشاره کردیم که عبارت « منطقه 12 بلوط » که محل مزرعه پدری « اسکارلت اوهارا » اشاره به بلوط و 12 قبیله بنی اسراییل اشاره داشته است!

برای بررسی دقیق به آدرس مراجعه نمایید:
کلیک کنید

در مجموعه فیلم « هابیت » نیز، عبارت « سپر بلوط » به المان « بلوط » به عنوان یک المان ماسونی-صهیونیستی اشاره دارد.

اما نکته مهم که طبق مطالب گفته شده در بخش قبل، « اسماگ » یا « اژدهای اهریمنی » که « دورف ها » را آواره نموده و موطن آن ها را تصرف کرده بود، نماد « بخت النصر » بوده است. چرا که « بخت النصر » نیز بنی اسراییل را شکست داده و بر سرزمین آن ها مسلط شده و آن ها را آواره نموده است! و البته، طبق نگاه کنایی « کتاب دانیال » عهد عتیق، « بخت النصر » نیز صاحب یک اژدها به اسم « بعل : Bel » بوده است! بنابراین طبق مطالب ذکر شده در فیلم « هابیت »، « اولین دشمن بزرگ » بنی اسراییل، « بخت النصر » بوده که با نماد اژدهای موسوم به « اسماگ » به تصویر درآمده است!

اما در همین فیلم می بینیم که « دومین و ترسناک ترین دشمن » دورف ها که نماد بنی اسراییل هستند، « اورک ها » به فرماندهی « آزاگ » می باشند که حتی از « اژدهای اسماگ » نیز درنده خوتر، خشن تر، کریه تر و بی منطق تر هستند. به نظر می رسد که به صورت کنایی و رمزی، « اورک ها » نماد مسلمانان هستند که « بنی اسراییل »، آن ها را دشمن اصلی و بزرگ تر خود می دانند و بزرگترین نبرد « بنی اسراییل » که حتی « الف ها (اجنه) » و « انسان ها (نماد انسان های اروپایی) » هم با تمام اختلاف نظرها، در این مبارزه، « دورف ها » یا « بنی اسراییل » را همراهی می نمایند تا این دشمن بزرگ (یعنی مسلمانان) را نابود نمایند!

به نظر می رسد که این وضعیت در بین دشمنان « دورف ها » نیز عمدی در نظر گرفته شده و به نوعی بازتولید « تاریخ صهیونیسم » و اشاره به نبرد « نهایی » آن با « مسلمانان »، دارد.

در مجموع به نظر می رسد که مجموعه های « ارباب حلقه ها » و « هابیت »، ماموریتی به مراتب بیشتر از داستان سرایی و سرگرمی دارند و هدف از تولید و نشر و تبلیغات جهانی برای آن ها، القاء تاریخ، فرهنگ و اهداف صهیونیستی و ماسونی به مخاطبان باشد.

اما آیا تالکین عمداً چنین مطالبی را رقم زده، یا خباثت هالیوود، چنین فیلمی را از کتاب های تالکین ساخته است؟ به نظر می رسد که هم تالکین اهداف ماسونی-صهیونیستی داشته و هم هالیوود به فراخور امکانات خود، این اهداف را گسترش داده است.

به هر حال خود « تالکین »، زبان « دورف ها » را از زبان « عبری » اقتباس کرده و نیز اسامی همچون « ثورین اوکن شیلد » ، یا شخصیت هایی مثل « اسماگ اژدها » و … را تدارک دیده است و این به مفهوم اقدام عمدی خود تالکین در اشاره به مضامین صهیونیستی است. از سوی دیگر، هالیوود نیز با انتخاب بازیگران خاص همچون بازیگر نقش « سارومان » که چهره ای شبیه به « شیخ احمد یاسین »، رهبر فلسطینی بنیانگذار حماس دارد، تلاش نموده است که اهداف صهیونستی نویسنده را توسعه دهد.

علی ای حال، ان شا الله با تلاش های مسلمانان و ملت های آزاده جهان، مکر صهیونیست ها و ایلومیناتی، به خودشان بازخواهد گشت و نه تنها « نظم نوین شیطانی » را نخواهند توانست در اورشلیم پیاده کنند، بلکه ان شا الله شاهد ظهور منجی موعود مسلمانان و برقراری حکومت عدل الهی در جهان خواهند بود.

به امید آن روز.

تحلیل و بررسی: خادم الامام (عج)

پایان

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!