تحولات فلسطین و خاورمیانه، از زاویه ای دیگر – بخش سیزدهم

0

بسم الله الرحمن الرحیم

تحولات فلسطین و خاورمیانه، از زاویه ای دیگر – بخش سیزدهم

در بخش های قبلی، به مولفه های مهم نبردهای بزرگ آخرالزمان و نقاط قوت سپاه کفار و سپاه اسلام پرداختیم.

در این بخش، به صورت اجمالی و مقدماتی، وارد مباحث مربوط به ترسیم سیمای آخرالزمانی خاورمیانه خواهیم شد.

قبل از هر چیز باید ذکر کنیم که یکی از دلایل انتشار بخش هایی از این سلسله مقالات پس از 11 سال، وقوع برخی اتفاقات در منطقه شامات و فلسطین است که در زمانی نزدیک به خروج سفیانی ملاحظه می گردد.

البته منظور از سخن بالا، این نیست که اتفاقات فعلی، همان اتفاقات قبل از خروج سفیانی هستند، لیکن با توجه به شباهت های موجود، مطالعه روایات صحیحه عصر ظهور، کمک خواهد کرد تا تحولات پیش رو را بهتر درک کنیم و جهت مقابله با اتفاقات سهمگین احتمالی، بیش از پیش، آماده شویم.

همانگونه که در ابتدای این سلسله مقالات ذکر شد، نبرد اخیر فلسطین، از جهات مختلف، در طی تاریخ اشغال این کشور، بی سابقه می باشد.

شکستن هیمه اسراییل به دست یک گروه شبه نظامی کوچک، آسیب دیدن تمامیت ارضی اسراییل از شرق، شمال، جنوب و …، احساس ناامنی در غاصبان و شهرک نشینان صهونیست در کلیه مناطق جغرافیایی فلسطین اشغالی، تغییر سیاسی-اجتماعی خاورمیانه از مدل « ایران تحت فشار » به « اسراییل تحت فشار »، همگی بخشی از این تحولات بی نظیر بوده اند.

از سوی دیگر، اقدامات جهت یهودی سازی قدس که با ژست پیروزمندانه اسراییل به پیش می رفت، تماماً به وضعیت تزلزل رفت و تمامی نقشه ها برای بازسازی معبد موهوم سلیمان و تخریب مسجد الاقصی، تحت الشعاع قرار گرفت.

همچنین تمامی تلاش های صورت گرفته برای عادی سازی روابط کشورهای منطقه با اسراییل، به محاق رفت و تا مدت ها نیز، سخن از عادی سازی روابط، با واکنش شدید افکار عمومی همراه خواهد شد.

مهم تر از همه موارد ذکر شده، در معرض خطر گرفتن نقشه بزرگ ایلومیناتی، در خصوص تضعیف آمریکا به عنوان قطب اصلی ایلومیناتی و انتقال قدرت به اسراییل و معبد سلیمان، به عنوان پایتخت امپراطوری بزرگ « نظم نوین جهانی » است.

همانگونه که در مستند « I Pet Goat 2,99 : رمزگشایی از برنامه دجال 2020 » ذکر کردیم، براساس برنامه ایلومیناتی منطبق بر « درحت کابالا » و « صاعقه » خلقت، دوره معاصر که دوره « احمق ها »، « جوکر ها » و « دیوانگان » در عرصه سیاست، هنر، سینما و حتی اعتراضات خیابانی می باشد، صاعقه خلقت در « درخت کابالا » به بالاترین نقطه رسیده و بعد از عصر « کرونا »، جهان وارد عصر جدیدی شده است که طبق نقشه فراماسونری نیز در این عصر جدید، قدرت ایلومیناتی در قالب « نظم نوین جهانی » به پایتختی « معبد سلیمان » در « اورشلیم »، باید شکل بگیرد.

برای توضیحات بیشتر، به این آدرس ها مراجعه فرمایید:

B2n.ir/h71208

رمز گشایی از برنامه دجال (2020) : I, Pet Goat 2.99

منتها علی رغم این که بخش های ابتدایی برنامه فوق، به خوبی پیش رفت و با ظهور عصر عجیب، پرچالش و دهشت بار « کرونا » و سپس تضعیف « آمریکا »، که نمود خارجی آن در حمله به کنگره توسط خود آمریکایی ها رقم خورد، قسمت پایانی این برنامه که تشکیل حکومت جهانی در « اورشلیم » بود، به خوبی پیش نرفت و با اقدامات محور مقاومت، به بن بست خورد و در حال حاضر نیز با زمین گیر شدن اسراییل در نبرد با نیروهای مقاومت فلسطینی، لبنانی، یمنی و عراقی، عملاً تحقق اهداف برنامه « ایلومیناتی »، « فراماسونری » و « صهیونیسم جهانی »، در وضعیت بسیار خطرناکی قرار گرفته است و ممکن است به قیمت از دست رفتن ثمره برنامه چند هزار ساله ایلومیناتی و صهیونیسم تمام شود!

یقیناً اسراییل و تمامی متحدانش که همان کشورهای تحت سیطره « ایلومیناتی »، « فراماسونری »، و « صهیونیسم » هستند، آرام نخواهند نشست و برای تحقق بخش نهایی برنامه خود، تلاش خواهند کرد!

بنابراین « آتش بس فلسطین » مساله ای مقدماتی خواهد بود! و قطعاً اسراییل و متحدانش، درصدد آسیب زدن به محور مقاومت در داخل و خارج فلسطین برخواهند آمد.

ایده هلال شیعی، که ایده ای هوشمندانه بود و البته علاوه بر گروه های شیعه، موجب تقویت گروه های سنی اهل محور مقاومت نیز شده بود، قطعاً مورد توجه مجدد اسراییل، آمریکا و متحدانش قرار خواهد گرفت!

صهیونیسم جهانی می داند که محور مقاومت که از ایران، تا عراق، سوریه و لبنان ادامه داشته و گروه های شیعه را به یکدیگر متصل کرده است و از سویی نیز با تقویت گروه های سنی مقاوم فلسطینی و نیز حمایت های گروه های شیعه یمنی، امان دشمن را در فلسطین و شامات بریده است، باید توسط دشمن قطع شود تا با قطع این هلال، بتواند اسراییل را از مخمصه نجات دهد!

از سوی دیگر دشمن به خوبی می داند که نقطه اتکا تمام اجزای « هلال شیعی »، ایران اسلامی است، گرچه آسیب مستقیم و ناگهانی و کامل به ایران، غیر ممکن است.

به همین دلیل، اسراییل و متحدانش در فکر آسیب به هلال شیعی و آزار ایران خواهند افتاد تا اسراییل را از مخمصه برهانند.

در این راه ابزارهای متعددی در دست دشمن قرار دارد که برخی از آن ها همچون تحریم، از مدت ها پیش مورد استفاده قرار گرفته و ممکن است تشدید شود.

ابزارهای دیگر فشار به ایران، ناامن سازی مرزهای ایران در شرق به کمک طالبان در شمال شرق، گروه های تکفیری در مرزهای جنوب شرقی، ایجاد ناامنی در مرزهای شمال غربی با تحریکات جمهوری آذربایجان، ناامن سازی مناطق شمال غربی به کمک جدایی طلبان پانترک و نیز به هم ریختن آرامش مرزهای غربی به وسیله گروه های جدایی طلب پژاک، کوموله و …، و نیز آسیب به مرزهای جنوب غربی با کمک تحرکات پان عرب های گروهک « الاحوازیه » و … خواهند بود!

همچنین به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی، شکاف نسلی و آسیب های اجتماعی، امکان تحریک اغتشاشات داخلی در آینده نیز دور از ذهن نخواهد بود.

اما به نظر می رسد که این تحریکات، به تنهایی کافی نباشند! بلکه در کنار این وقایع، دشمن در صدد فعال کردن یک « مزدور منطقه ای » برای دریدن « شکم هلال شیعی » یعنی مناطق جغرافیایی « سوریه » و « عراق » است تا زنجیره تامین و لجستیک گروه های مقاومت منطقه در همسایگی اسراییل اعم از « حزب الله » و نیروهای مقاومت فلسطینی را قطع نماید!

قبلاً یکبار این ایده، با تاسیس « داعش » و حمله به « سوریه » و « عراق » توسط این گروه، آزموده شد و گرچه با رشادت های محور مقاومت، به توفیق کامل نرسید، اما الگویی برای آینده شد تا در دوره های بعد، قطع « هلال شیعی » به کمک یک مزدور غیر بنیادگرا و دارای وجهه ای بهتر صورت گیرد!

با نگاه به روایات، در می یابیم که چنین الگویی در اقدامات سفیانی نیز به وضوع ملاحظه می گردد. بنابراین مطالعه روایات مربوط به سفیانی، می تواند به درک بهتر آن چه دشمن برای خاورمیانه می اندیشد، کمک زیادی نماید! فلذا ان شا الله از بخش بعدی این سلسله مقالات، به بررسی سطر به سطر روایت بی نظیر « موثقه جابر » در خصوص اقدامات آخرالزمانی سفیانی، خواهیم پرداخت.

پایان بخش سیزدهم

تحلیل و بررسی: خادم الامام (عج)

ادامه دارد …

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!