حمايت از مقاومت تنها جرم سوريه از نگاه آمريكاست

0
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با تاكيد بر حمايت جمهوري اسلامي ايران از هرگونه اصلاحات به نفع مردم سوريه و مخالفت با دخالت امريكا و كشورهاي دنباله رو آن در اين كشور فرمودند : تنها جرم سوريه اين است كه از مقاومت حمايت مي كند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر ديروز در ديدار آقاي رمضان عبدالله دبيركل جهاد اسلامي فلسطين و هيأت همراه، واقعيت موجود در جهان را با توجه به تحولات يك سال گذشته و بيداري اسلامي، ضعف روز افزون غرب و قدرت فزاينده دنياي اسلام دانستند و تأكيد كردند: اگر امت اسلامي در كشورهاي مختلف ، متعهد به مجاهدت، ايستادگي و حسن ظن به پروردگار باشند، قطعاً وعده نصرت الهي محقق خواهد شد، همانگونه كه در يك سال گذشته شاهد آن بوديم.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه تحولات يك سال گذشته در منطقه، از بشارتها و لطف و رحمت الهي است، افزودند: اين تحولات، اول كار است و به لطف خداوند پيروزيهاي بيشتري در راه است.
حضرت آيت الله خامنه اي، لازمه نصرت الهي را مجاهدت و بجا آوردن حق جهاد دانستند و خاطرنشان كردند: جمهوري اسلامي ايران در طول 32 سال گذشته همواره از مراحل سخت و دشوار عبور كرده است و به لطف خداوند از اين پس نيز با قدرت به مسير خود ادامه خواهد داد.
ايشان همچنين با اشاره به شرايط سوريه افزودند: درخصوص سوريه اگر با ديد جامع و فراگير به تحولات اين كشور نگريسته شود، طراحي امريكا براي سوريه كاملاً مشخص است كه متأسفانه برخي كشورهاي خارجي و منطقه نيز در اين طراحي امريكا مشاركت دارند.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: هدف اصلي طراحي امريكا در سوريه، ضربه زدن به خط مقاومت در منطقه است زيرا سوريه از مقاومت فلسطين و مقاومت اسلامي لبنان حمايت مي كند.
حضرت ايت الله خامنه اي افزودند: اگر دولت سوريه، به آمريكاييها قول دهد كه حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين و لبنان قطع خواهد كرد، همه مسائل تمام خواهد شد و تنها جرم سوريه حمايت از مقاومت است.
ايشان خاطر نشان كردند: امريكاييها و برخي كشورهاي غربي مي خواهند انتقام شكست هاي اخير خود در منطقه ازجمله مصر و تونس را، در سوريه بگيرند.
ايشان خاطرنشان كردند: موضع جمهوري اسلامي ايران در قبال سوريه، حمايت از هرگونه اصلاحات به نفع مردم اين كشور و مخالفت با دخالت امريكا و كشورهاي دنباله رو آن، در مسائل داخلي سوريه است.
رهبر انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به سخنان اعضاي جهاد اسلامي فلسطين درخصوص پيشرفتهاي علمي چشمگير و خيره كننده در ايران، تأكيد كردند: حركتهاي علمي در كشور، وسيع و در همه بخشهاي علمي و فناوري است و در برخي موارد نيز براي بسياري از افراد غيرقابل تصور است.
حضرت آيت الله خامنه اي اظهار اميدواري كردند: اين حركتهاي علمي در ديگر كشورهاي اسلامي همچون مصر، تونس و ليبي بوقوع بپيوندد و امت اسلامي به توانايي هاي بالاي علمي و فناوري دست پيدا كنند.
آقاي رمضان عبدالله دبيركل جهاد اسلامي فلسطين نيز در اين ديدار ضمن تبريك ايام دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، گزارشي از تحولات فلسطين بويژه غزه ارائه كرد و گفت: بيداري اسلامي و تحولات منطقه فرصت بسيار مغتنم براي ملتهاي مسلمان بويژه مردم فلسطين است و همه بايد مراقب فتنه انگيزيهاي دشمنان باشند.
وي افزود: تمدن اسلامي بار ديگر، بازگشت به دوران اوج و شكوه خود را آغاز كرده و جمهوري اسلامي ايران نقش ممتاز و بي بديلي در اوج گيري مجدد تمدن اسلامي دارد و به همين دليل جبهه استكبار فشارهاي خود را بر ايران تشديد كرده است.
دبيركل جهاد اسلامي فلسطين همچنين با اشاره به تحولات سوريه گفت: غربيها تلاش دارند تا سوريه را كه پايگاه مقاومت در منطقه است، از جبهه مقاومت بگيرند.
آقاي دكتر محمد از رهبران جهاد اسلامي فلسطين نيز در اين ديدار از آخرين وضعيت غزه گزارشي ارائه كرد و با اشاره به پيشرفتهاي علمي شگرف جمهوري اسلامي ايران، آن را مايه افتخار همه مسلمانان دانست.

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!