« هابیت ها و ارباب حلقه ها: نگاهی صهیونیستی به خاورمیانه در آخرالزمان » بخش اول

0

خاورمیانه از قرن ها قبل، آبستن تحولات بزرگ جهانی بوده و به عنوان گهواره تمدن نیز شناخته می شود. در طول تاریخ، اتفاقات بزرگی به دست مردم خاورمیانه رقم خورده و هر سه دین بزرگ آسمانی که موسوم به ادیان ابراهیمی هستند و بیشترین پیروان را در سراسر جهان دارند، از همین ناحیه برخاسته اند.

 

« هابیت ها و ارباب حلقه ها: نگاهی صهیونیستی به خاورمیانه در آخرالزمان » بخش اول

بسم الله الرحمن الرحیم

خاورمیانه از قرن ها قبل، آبستن تحولات بزرگ جهانی بوده و به عنوان گهواره تمدن نیز شناخته می شود. در طول تاریخ، اتفاقات بزرگی به دست مردم خاورمیانه رقم خورده و هر سه دین بزرگ آسمانی که موسوم به ادیان ابراهیمی هستند و بیشترین پیروان را در سراسر جهان دارند، از همین ناحیه برخاسته اند.

با این حال این منطقه حیاتی، کانون تحولات و درگیری های بزرگ بوده و در روایات آخرالزمانی و متون ذکر شده در کتب آسمانی، در آخرالزمان نیز نقش اساسی در تحولات جهانی بازی خواهد کرد.

به همین دلیل قدرت های جهانی، از دیرباز به مداخله در این منطقه دست زده اند و بالاخص بعد از تاسیس دولت منحوس اسراییل به عنوان آخرین مرحله در استقرار نظم نوین جهانی ماسونی، به حمایت همه جانبه نظامی، سیاسی و فرهنگی از این مولود فاسد پرداخته اند.

مطالب مرتبط با این مساله، به تفصیل در سلسله مقالات « فراماسونری دجال آخرالزمان »، « جهان در سیطره دجال، ایران جزیره امید » و نیز مستند « I Pet Goat 2,99: رمزگشایی از تحرکات دجاال 2020 » در وبسایت « وعده صادق » ذکر شده و بزرگواران می توانند به آن ها مراجعه نمایند.

در سخنان راهبردی سید عظیم الشان مقاومت اسلامی « سید حسن نصرالله » هم به خوبی ذکر شد که اسراییل مولود آمریکا است و شیطان بزرگ آمریکا که رهبری تحرکات شیطانی ماسونی را برای استقرار نظم نوین جهانی بر عهده دارد، بیش از همه به حمایت از اسراییل می پردازد.

یکی از این اقدامات حمایتی در جهت فتنه افکنی در خاورمیانه و ایجاد بی ثباتی در منطقه و حمایت از اسراییل برای استقرار نظم نوین جهانی، تولید فیلم های فاخر و تاثیر گذار می باشد.

مجموعه فیلم های 3 گانه « ارباب حلقه ها » و 3 گانه « هابیت ها » در زمره این سرمایه گذاری اساسی به شمار می روند و گرچه برخی از دوستان بزرگوار نسبت به برخی نمادهای یهودی-صهیونیستی در این مجموعه فیلم ها هشدارهای مناسبی داده اند، لیکن به نظر می رسد که ابعاد توطئه وسیع تر از این باشد و در این راستا، نیاز به کنکاش بیشتر وجود دارد. به همین دلیل تبیین این توطئه را بر اساس المان های آخرالزمانی، هدف هفته های آتی وبسایت و کانال وعده صادق قرار داده ایم.

اما در اولین قدم، و در آغاز این سلسله مطالب، تصویری عجیب از اولین شماره نشریه « دابق : Dabiq »، نشریه رسمی متعلق به « داعش » را ملاحظه می فرمایید که از عبارت « بازگشت خلیفه : The Return of Khalifa » بر روی زمینه تصویری ویژه از خاورمیانه، استفاده کرده است! این تصویر و این عبارت، به صورت اعجاب آوری، یادآور پوستر و فیلم سوم ارباب حلقه ها، موسوم به « بازگشت پادشاه : The Return of the King » می باشد و تصویر درج شده بر روی جلد نشریه « دابق : Dabiq » متعلق به داعش نیز، به لحاظ رنگ زمینه و گرافیک، با تصاویری که از « سرزمین میانی: Middle Earth » در فیلم ارباب حلقه ها پخش شده است، مطابقت دارد!!!!

پوستر قسمت سوم 3 گانه ارباب حلقه ها در کنار جلد اولین مجله رسمی « داعش » با عنوان « دابق » – به شباهت های موجود بین عبارت « بازگشت پادشاه » و « بازگشت خلیفه » توجه کنید!

نقشه « سرزمین میانه » در فیلم « ارباب حلقه ها » (بالا) و جلد نشریه داعش موسوم به « دابق » با گرافیک و رنگ مشابه!


اما در فیلم « ارباب حلقه ها » در حین معرفی « سرزمین میانی » که « معادل « خاور میانه » است، شیطنت موذیانه ای به کار رفته است. سرزمین شیطانی و سیاه « موردور » که ارباب تاریکی، و دشمن همه بشریت در آن، موضع گرفته است، در شرق « سرزمین میانه » قرار گرفته است! که به لحاظ جغرافیایی، شبیه به وضعیت حضور ایران در شرق خاورمیانه می باشد!


نکته دیگر آن که اگر با دقت به نقشه « موردور » توجه کنیم، به صورت « ساب لیمینال » و پنهانی، نقشه « موردور » شبیه به « نقشه ایران » ترسیم شده است و رشته کوه های دور تا دور موردور، شبیه به مرزهای ایران، در عصر حاضر و حتی نقشه های موجود از چند صد سال قبل می باشد!

تصاویر بالا: نقشه ایران در 400 سال اخیر – تصویر پایین: نقشه تقریبی سرزمین تاریک و شیطانی « موردور » در فیلم « ارباب حلقه ها »! به شباهت ها توجه فرمایید!

دانلود فیلم
و اما مهم ترین و موذیانه ترین اقدام دست اندرکاران ساخت فیلم در مورد « ایران »، خروج سیاهی از دل نقشه « موردور » می باشد که از آن جا شر و سیاهی در « سرزمین میانه » و کل دنیا، پخش می شود! در واقع به صورت پنهانی و سابلیمینال، فیلم سازان، « ایران » را به عنوان محور شرارت در « خاورمیانه » و جهان، معرفی نموده اند!

پایان بخش اول

تحلیل و بررسی: خادم الامام (عج)

ادامه دارد …

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!