« هابیت ها و ارباب حلقه ها: نگاهی صهیونیستی به خاورمیانه در آخرالزمان » بخش چهارم

0

 

 

به صورت کلی به نظر می رسد که « آراگورن »، پادشاه گاندور، به صورت رمزی، کنایه از « دجال » می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« هابیت ها و ارباب حلقه ها: نگاهی صهیونیستی به خاورمیانه در آخرالزمان » بخش چهارم

در ادامه مباحث قبلی، در این قسمت، به برخی ویژگی های ماسونی-صهیونیستی شخصیت « آراگورن » پادشاه گاندور و در واقع پادشاه بزرگ « سرزمین میانه » می اندازیم.

به صورت کلی به نظر می رسد که « آراگورن »، پادشاه گاندور، به صورت رمزی، کنایه از « دجال » می باشد.

یکی از مواردی که بین « دجال » و « آراگورن » شبیه سازی می نماید، عمر طولانی « آراگورن » است که در فیلم « ارباب حلقه ها » نیز به این موضوع اشاره شده است که « آراگورن » از نژاد « دونداین » است که این نژاد، عمری به مراتب طولانی تر از انسان های معمولی دارد! همان گونه که طبق روایات اسلامی و سایر ادیان، « دجال » عمری طولانی دارد و از مدت ها قبل می زیسته است!

 

از سوی دیگر، آراگورن پادشاهی است که نسبت به پادشاهان دیگر، تفاوت های اساسی دارد و با تاجگذاری وی « جهانی نو » ساخته می شود!

این عبارات، کاملاً یادآور « نظم نوین جهانی » است که با « تاجگذاری دجال » در « اورشلیم »، آغاز می گردد! و از این نظر نیز با « دجال » مشابهت داده شده است.

 

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود! بلکه با دقت در المان های شهر « گاندور » و پادشاهی « آراگورن »، در میابیم که نمادشناسی « ماسونی – صهیونیستی واضحی در المان های مربوطه وجود دارد.

تاجی که بر سر آراگورن قرار گرفته است، حاوی یک « قسمت درخشان » است که دقیقاً بر پیشانی قرار می گیرد و یادآور « چشم سوم » یا « چشم جهان بین »، در عقاید الحادی، شیطانی و ماسونی، صهیونیستی می باشد!

اما تصویر فوق، که المان های « گاندور » تحت پادشاهی « آراگورن » را نشان می دهد، اهمیتی دوچندان دارد!

در این تصویر، المان هایی مثل « درخت » را بر روی سپر سربازان گاندور می بینیم که یادآور درخت زندگی کابالا می باشد!

 

اما نکته ای که تیر خلاص را به کلیه بحث ها می زند، شباهت 100 درصدی المان های مربوط به آرایش نظامی سپاه گاندور که تحت پادشاهی آراگورن می باشند، با المان های موجود در لژهای فراماسونری و سایر لوگوها و مهرهای ماسونی می باشد.

به نحوی که پرچم موجود در جناح راست ارتش گاندور، با علامت « ماه »، پرچم موجود در جناح چپ ارتش گاندور با علامت « خورشید » به تصویر کشیده شده است و تاج « آراگورن » که حاوی نماد « چشم جهان بین » می باشد، انطباق کامل و صد در صدی با نمادهای موجود در لژهای فراماسونری، و مهرها، لوگوها و علایم ماسونی مربوطه دارند و در این علایم ماسونی نیز، تصویر « ماه » در سمت راست، تصویر « خورشید » در سمت چپ، و « چشم جهان بین » در مرکز تصویر واقع شده اند!

در مجموع می توان چنین نتیجه گرفت که « آراگورن » نماد « دجال » است که از سرزمین های « غربی » به « سرزمین میانه » (معادل خاور میانه) آمده و بعد از شکست دشمنان خود، در « سرزمین میانه » تاجگذاری نموده و « نظم نوین جهانی » را پایه گذاری می نماید.

پایان بخش چهارم …

تحلیل و بررسی: خادم الامام (عج)

ادامه دارد …

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!