« هابیت ها و ارباب حلقه ها: نگاهی صهیونیستی به خاورمیانه در آخرالزمان » بخش سوم

0

بسم الله الرحمن الرحیم

« هابیت ها و ارباب حلقه ها: نگاهی صهیونیستی به خاورمیانه در آخرالزمان » بخش سوم

در ادامه مباحث قبلی، به بررسی برخی اقدامات مافیای ماسونی-صهیونیستی هالیوود در تدارک شبیه سازی بین کاراکترهای شرور فیلم های « ارباب حلقه ها » و « هابیت »، و مسلمانان، می پردازیم.
در این قسمت، بیش از همه، به شبیه سازی بین شخصیت منفی و شرور « سارومان جادوگر »، موسوم به « جادوگر سفید » و سپاهیان وی، با تحولات خاورمیانه اشاره می نماییم.
یکی از شخصیت های منفی و مهم مجموعه فیلم های « ارباب حلقه ها » و « هابیت ها »، « سارومان جادوگر » می باشد. در ابتدا « سارومان » به ظاهر فردی خردمند و نوع دوست به نظر می رسد، اما در باطن، به ارباب تاریکی سرزمین « موردور »، ابراز ارادت کرده و از او اطاعت می نماید. سارومان لشکری از موجودات بدذات از خانواده « ارک ها » که توانایی های ویژه ای داشته و قدرتمندتر و سریع تر از سایر « ارک ها » بوده و « اوروک های » نامیده می شدند، تدارک دیده و با لشکری عظیم، عظم نابودی « روهان » که بخشی از « سرزمین میانه » بوده است، نمود تا بعد از تصرف « روهان »، به ارباب شیطانی خود « سائرون » بپیوندد.
یکی از نکات جالب در مورد لشکر « اوروک های » سارومان، این است که آن ها پرچم های سیاه حاوی نماد « پنجه سفید » را حمل می کردند که البته به طرز ناشیانه ای بر پرچم ها نقش بسته اند!
از نکات جالب لشکر « اوروک های » سارومان، این است که جزء معدود لشکرهای ذکر شده در فیلم های « ارباب حلقه ها » و « هابیت ها » هستند که افرادی از آن ها، برای توفیق نقشه های نظامی شان، اقدام به عملیات های « انتحاری » می نمایند!!!
شاخص ترین این اقدامات انتحاری، انفجار دیوار قلعه « روهان » به دست « ارک » مشعل به دستی بود که علی رغم تیر خوردن های مکرر، در نهایت با مشعل به روی مواد منفجره پرید و پل را منفجر کرد!
با توجه به مطالب گفته شده، به نظر می رسد که شیطنت های متعددی صورت گرفته است.
به نحوی که لشکرهای سیاه « ارک ها » به همراه پنجه های ناشیانه نقش بسته بر آن ها، شبیه به پرچم داعش می باشد. به نحوی که در پرچم داعش نیز، رنگ زمینه پرچم سیاه بوده و عبارات مندرج در آن، از جمله « لا اله الله الله » به صورت ناشیانه نقش بسته و نقش « پنجه سارومان »، شبیه به کلمه سفید « الله » پرچم داعش به نظر می رسد.

از سوی دیگر وجود « ارک های انتحاری »، یادآور عملیات های « انتحاری » داعش می باشد. گرچه به صورت کلی تر، طعنه به عملیات های « شهادت طلبانه » مسلمانان نیز می زند.

اما موضوع موقعی جالب تر می شود که ملاحظه می گردد، چهره سارومان، شبیه به « شیخ احمد یاسین »، موسس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین « حماس « می باشد!

و البته این روزها هم رژیم صهیونیستی اسراییل و جیره خواران و حامیانش، سعی می کنند که عبارت « حماس = داعش » را در رسانه ها مطرح کنند تا جنایات خود را تحت الشعاع این مسایل، پنهان کنند.

ناگفته نماند که جریان شیطانی « داعش » نیز، چندان از این شبیه سازی ،ناراضی نبوده، و حتی به آن دامن می زده است! به نحوی که همان طور که در بخش های قبل گفته شد، جلد اولین شماره نشریه رسمی خود با عنوان « دابق » را با گرافیکی شبیه گرافیک فیلم « ارباب حلقه ها » و با تیتری شبیه به تیتر آخرین قسمت 3 گانه ارباب حلقه ها، منتشر نموده و عبارت « بازگشت خلیفه : The Return of Khalifah » را جایگزین عنوان سومین قسمت فیلم « ارباب حلقه ها » یعنی « بازگشت پادشاه : The Return of the King » نموده است!

در کل، مباحث این قسمت بدین صورت جمع بندی می شوند:

1 – دشمن و مافیای ماسونی-صهیونیستی هالیوود، با استفاده از فیلم های حرفه ای و فاخر همچون « ارباب حلقه ها » و « هابیت »، تلاش نموده تا مسلمانان را به عنوان افراد و گروه های شرور معرفی نماید و حتی در حرکتی پیشدستانه با اشراف به روایاتی که به « خروج پرچم های سیاه » در آخرالزمان اشاره کرده اند، این پرچم ها را پرچم های موجودات وحشی، بی رحم و نفرت انگیز نشان دهد. و علاوه بر اهانت به نمادهایی همچون نام « الله »، مسایلی همچون « شهادت طلبی » و …، را نیز به سخره بگیرد.

2 – از سوی دیگر، همزمان با اشاعه فیلم های مذکور، با تولید جریان هایی همچون داعش، مدعی درستی نمادسازی های قبلی شده و ترس و وحشت و نفرت منبعث از این فیلم ها را چند برابر نماید!

3 – با تصویر سازی،انتخاب‌بازیگرو گریم‌مناسب،چهره‌های‌شخصیت های منفی داستان‌راهمچون سران،رهبران ومسئولان جنبش های اسلامی ضدصهیونیستی منطقه،ارایه نمایدکه شباهت سارومان باشیخ«احمدیاسین»موسس جنبش « حماس»یکی از نمونهای شاخص است

4 – البته دشمن ازحربه های مراحل قبل،درهرموقعیتی که به دست آورد، بهره برده و درجریان اتفاقات«طوفان الاقصی»نیز،شعار« حماس=داعش » را نیزبرهمین اساس،دررسانه ها منتشر نموده
البته ان شاالله این مکرصهیونیسم جهانی نیزبه خودش برخواهدگشت و دراین زمینه موفق نخواهدشد

پی نوشت:جنبش«حماس»هیچ ارتباطی با«داعش»نداردوحتی درگیری های مسلحانه خونین نیزبین این دو گروه درفلسطین وخارج فلسطین رخ داده است
با این حال ازآن جاکه سیاست«وعده صادق»مبتنی برشفافیت وراستگویی است،بایدذکرکردکه متاسفانه در جریان تحولات سوریه،برای مدت کوتاهی،«حماس» به همکاری با جریان اخوان المسلمین سوریه پرداخته واقداماتی نیزبرضدنیروهای مقاومت منطقه درسوریه،ترتیب داده است که البته این مساله درمدت کوتاهی رخ داده وسریعاًباعذرخواهی حماس،قطع ارتباط باجریانهای ضددولت سوریه و…انجامیده است تا اتحاداستراتژیک این جنبش باحزب الله وایران،کماکان حفظ شود.فلذا اقدامات ناصحیح مقطع کوتاه ذکر شده،ارتباطی با داعش نداشته است و سریعاً باتصحیح عملکرداین جریان همراه بوده است.ضمن اینکه جنایات انجام شده در حق مردم فلسطین، غزه و نیز کشتار زنان و کودکان، با هیچ دستاویز و توجیهی، قابل لاپوشانی نخواهد بود. فلذا اتحاد کل محور مقاومت ضد صهیونیسم، بر همه اعضای این جبهه، واجب می باشد.
پایان بخش سوم
تحلیل و بررسی: خادم الامام (عج)

Loading

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!